(Detractor)، 7 یا 8 به عنوان منفعل (Passive) و 9 یا 10 به عنوان ترویج دهنده (Promoter) شناخته میشوند و در نهایت عدد NPS حاصل تفاضل درصد ترویج دهندگان و کاهندگان میباشد. سپس در مرحلهی دوم سوالی راجع به علل توصیه کردن یا نکردن این کالا یا خدمت از مشتری پرسیده میشود. بدین ترتیب میتوان به گسترهی وسیعی از دلایل قوت و ضعف برند، محصول و . از دیدگاه مشتریان پی برد. در واقع شناخت درست این دلایل منجر به افزایش NPS و به تبع آن افزایش اعتبار سازمان بین مشتریان خواهد شد.
پایان نامه ارشد مدیریت: بررسی ارتباط بین استراتژی کسب و کار و کیفیت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار بازدید : 1115
پنجشنبه 7 خرداد 1399 زمان : 4:23